Werkplekbeheer.
Het werkplekbeheer van Solimas houdt in dat we werkplekken op afstand zo inrichten en besturen dat de gebruiker zo productief mogelijk op elke locatie kan werken. Dat doen we bij Solimas door preventief onderhoud uit te voeren, de antivirus en malwarebeveiliging up-to-date te houden, back-ups te maken van data en ervoor te zorgen dat werkstations schoon blijven. Zo heb je continuïteit en 100% zekerheid voor een vaste prijs per medewerker per maand.
Waarom is een digitale werkplek zo belangrijk?
De wereld zit middenin een grote digitale transformatie en daarbij zijn flexibiliteit en online verbonden zijn belangrijker dan ooit. Grote marktonderzoekers als Forrester, Gartner en IDC benadrukken daarbij dat mobiel werken in deze transformatie de boventoon voert. Maar een moderne werkplek is meer dan alleen kunnen werken vanaf een smartphone. Het gaat om een digitale werkplek die overal, altijd en vanaf ieder apparaat beschikbaar is en jouw medewerkers daardoor in staat stelt om altijd en overal productief te zijn en hun beste werk te kunnen leveren. Via iedere willekeurige dataverbinding, maar ook als deze even wegvalt.
Werkplekbeheer: uitbesteden of in eigen beheer houden?
Als er op een digitale werkplek problemen ontstaan moeten deze adequaat en snel opgelost worden. Een groot deel van de organisaties heeft echter niet de capaciteit om zulke problemen zelf snel te verhelpen. Bovendien brengt het aannemen van een eigen werknemer veel extra kosten met zich mee op het gebied van werving, training en management. Door je werkplekbeheer aan Solimas uit te besteden beschik je over een dedicated beheerorganisatie. Onze ICT-specialisten sporen problemen op en verhelpen ze nog voordat jouw medewerkers er iets van hebben kunnen merken.
Waarom Solimas voor het uitbesteden van werkplekbeheer?
Bij Solimas kun je binnen én buiten kantoortijden altijd rekenen op de beste ondersteuning en heb je altijd meteen contact. Wij kiezen daarbij voor een persoonlijke benadering waarbij je dus zeker geen nummer bent. Onze bevlogen servicedeskmedewerkers kennen de namen van onze klanten – en hun medewerkers – en fungeren daarbij dus echt als een extensie van jouw eigen organisatie. Alles wordt soepel voor je geregeld – zowel remote als on-site bij jou op locatie. Bij Solimas leveren we de kwaliteit en betrouwbaarheid van een grote speler, met de persoonlijke benadering van een IT-partner om de hoek. Ook geven we advies over welke apparaten het meest geschikt zijn voor jouw organisatie en hoe je laptops, pc’s, tablets, thin clients en andere randapparatuur het beste kunt installeren en beheren. Benieuwd naar het digitale werkplekbeheer en digitaal werken van Solimas? Neem dan via onderstaande button contact met ons op!
ContactGerelateerde Nieuwsitems.
Infrastructure as a Service stelt IT-professionals in staat een eigen IT-infrastructuur te ontwikkelen op basis van processor-, geheugen- en opslagcapaciteiten. De algemene conclusie was dat IaaS steeds belangrijker gaat worden voor IT-professionals. Dat merken we bij Solimas ook.
Lees berichtMicrosoft Teams is onderdeel van Microsoft 365 en helpt teams binnen een organisatie efficiënter en effectiever werken. Dit was natuurlijk altijd al de bedoeling van Microsoft 365, maar met programma’s als Outlook, Skype en SharePoint wil Microsoft haar gebruikers ook in staat stellen om met...
Lees berichtKlanten, niet kanalen. Daar ligt de focus van een succesvolle omnichannel retail strategie. Gemak en een uniforme, consistente beleving, onafhankelijk van het moment, de plaats en de context waarbinnen klanten contact hebben met je organisatie. Dat is wat je klanten willen! Om die klant echter...
Lees bericht