ICT beheer.
Mede door de komst van de cloud zijn we gewend voor een steeds groter deel van de ICT diensten die we gebruiken te betalen naar gebruik in plaats van bezit. Maar hoe zit dat eigenlijk met het ICT beheer? Hoe zorg je dat je in control bent, maar vooral ook blijft over de prestaties, veiligheid en continuïteit van je ICT landschap? Door de komst van diezelfde cloud is dat landschap immers meer versnipperd dan ooit met tal van verschillende cloudleveranciers en -diensten. Als ondernemer wil je hier niet van wakker liggen, toch?
Operationeel beheer via Solimas
Solimas heeft een service management organisatie die het operationele beheer van ICT omgevingen levert en daarnaast regie voert over alle daarbij betrokken cloud leveranciers.
Door soepele samenwerking en afstemming met jouw business en andere cloud leveranciers kunnen we adequaat, creatief en kostenefficiënt inspelen op veranderingen binnen jouw organisatie. Solimas helpt de continuïteit van het primaire bedrijfsproces te waarborgen, de inzetbaarheid en beschikbaarheid van ICT professionals te verhogen en de kosten voor het ICT beheer van ICT omgevingen te verlagen.
ICT beheer van Solimas
Solimas levert haar diensten met behulp van een geïntegreerd beheermodel“. Dit model bestaat uit de ideale mix van een gestandaardiseerd proces, bevlogen collega’s die beschikken over de juiste kennis en vaardigheden, ondersteund door een modern technisch platform.
Wij maken het verschil met onze ‘1-contact / 1-contract’-aanpak waarbij de (ICT) productieketen, pragmatisme en jouw eindgebruikers centraal staan. Ons informele karakter, gecombineerd met onze no-nonsense mentaliteit maakt Solimas zeer toegankelijk en een fijne club mensen om mee samen te werken.
Uiteraard beschikt Solimas over een eigen servicedesk die 24 uur per dag voor je klaarstaat. Onze servicespecialisten zijn op de hoogte van de laatste ICT ontwikkelingen en lossen ieder vraagstuk voor je op!
Waarom ICT beheer van Solimas?
Bij Solimas is kwaliteit belangrijk in alles wat we doen. Kwaliteitsmanagement betekent voor Solimas het voldoen en overtreffen van de verwachtingen van iedere klant. Bij ons sta jij als klant centraal in alles wat we doen en in iedere beslissing die we nemen. Onze medewerkers staan iedere dag voor jou klaar met maar één doel: onze service nóg een stukje beter maken door jouw ICT in ons beheer te nemen.
ContactGerelateerde Nieuwsitems.
Klanten, niet kanalen. Daar ligt de focus van een succesvolle omnichannel retail strategie. Gemak en een uniforme, consistente beleving, onafhankelijk van het moment, de plaats en de context waarbinnen klanten contact hebben met je organisatie. Dat is wat je klanten willen! Om die klant echter...
Lees berichtNederlanders zijn naïef over hun eigen cyberveiligheid. Dat concludeert Alert Online in hun rapport dat op 2 oktober 2017 werd gepubliceerd. Voor het onderzoek werden 3778 Nederlanders gevraagd naar hun bewustzijn op het gebied van cybersecurity. In dit blog gaan we hier wat dieper op...
Lees berichtDe cloud heeft ons leven al op vele manieren verrijkt, maar vandaag willen we het hebben over een onderbelicht voordeel van de cloud: het klimaatvoordeel. Door van de cloud gebruik te maken realiseer je namelijk een enorme vermindering in de hoeveelheid energie die je verbruikt,...
Lees bericht